Unicykling Øvede

Antal tilmeldte: 6/30 Alder: 7-99 Pris: 1.400,00 DKK
02/09/2021 - 16/06/2022 Hedegårdenes Skole (Hallen) Torsdag 17:30-19:00 Instruktør: Johanne Lea Hjøllund Petersen Maja Andersen

Unicykling Øvede er et hold for dem som mestrer de fleste basale tricks på deres cykel, dvs. fra level 4 og op efter. På holdet fokuserer vi på at lære mange forskellige tricks. Mange af deltagerne på holdet er freestyle cyklister og derfor er træningen i perioder meget freestyle orienteret. På holdet fokuserer vi ydermere på styrketræning og til tider smidighedstræning, som led i at blive dygtigere på cyklen.

Under træningen er der fokus på, at alle får mulighed for at blive udfordret, at alle kan hjælpe og motivere hinanden til at blive bedre og der er råderum til selv at få indflydelse på hvad træningen skal indeholde. Trænerne står for aktiviteter og øvelser, men cyklisterne skal også kunne være selvkørende på dette hold dvs. kunne varetage fri træning.

Holdet har deltaget i DM i ”Gruppefreestyle” mange gange, og de fleste på holdet deltager også ved VM. Derudover stiller vi ofte med et hold i Hockey disciplinen til DM.

De almindelige træninger foregår iført træningstøj og indendørssko.

Pris: 420,00 DKK

Samlet rabat på 980,00 DKK