Stjerneskud 7-10 år

Antal tilmeldte: 21/30 Alder: 7-10 Køn: Piger Pris: 1.400,00 DKK
03/09/2021 - 10/06/2022 Kildegårdshallen (Hallen) Fredag 16:00-17:30 Instruktør: Alexander Thøgersen Noah Waynert Martin Ilsøe André Jespersen Chi Aja Aasborg

Kom og spring sammen med os! Holdet er et springhold for gymnastikglade piger, som udover en masse spring også øver lidt balance, dans, rytmeøvelser, akrobatik, styrke m.m. i en hyggelig atmosfære.

Vi skal springe, lege, danse og have det sjovt – både ved hjælp af vores mange skumredskaber og på luftpuden(airtracken) og i springgraven. Herunder vil trænerne gøre meget brug af spring-teknikbaner. Vi øver vejrmøller, håndstand, flik-flak, trampolinspring, seje tricks og måske en lille dans.

Vi vægter sund, fysisk aktivitet og glæden ved sporten højt. Gennem alsidige kropsøvelser, lege, styrke-/smidigheds- & rytmeøvelser, spring på redskaber osv., søger vi at opbygge gymnasternes teknik og motorik. Målet er at skabe alsidige, robuste og glade gymnaster som har lyst til sporten hele livet.

Vi træner i bare tæer eller alternativt tynde gymnastiksko.

Holdet er åbent for nye som tidligere gymnaster - alle er velkommen til at prøve holdet. Vi glæder os til at se dig!

Der vil være en ekstra udgift på ca. 300,- kr. for en dragt, som pigerne efterfølgende beholder.

Holdet deltager i:

·       Foreningens lokalopvisning i Roskilde Kongrescenter, d. 26. marts 2022.

·       Gymnastik ved Fjorden i juni.

Holdets gymnaster kan vælge at deltage i RG fælles-springdage i springcentret enkelte lørdage i løbet af sæsonen (det er frivilligt!!)

Afbud sendes til Martin Ilsøe på: 27290521 eller til Noah Waynert på: 51513233.

Pris: 420,00 DKK

Samlet rabat på 980,00 DKK