Springmix 11-14 år

Antal tilmeldte: 19/30 Alder: 11-14 Pris: 1.700,00 DKK
06/09/2021 - 06/06/2022 Kildegårdshallen (Hallen) Mandag 17:45-19:45 Instruktør: Maria Petersen Laura Brendstrup Malou Hansen Amalie Elisabet Dawall

På Springmix har vi stort fokus på den enkelte gymnasts egen udvikling, samt et godt fællesskab og en god holddynamik. Holdet er for alle mellem 11-14 år drenge, piger, nybegyndere og mere erfarne gymnaster - alle er velkomne! Vi møder vores gymnaster, på lige det niveau de er. Du er derfor velkommen lige meget om du har gået til gymnastik før eller ej.

Til træningerne skal vi både springe banespring og trampetspring. Vi skal lave lidt akrobatik, øve rytmiske serier til opvisningerne, samt lave styrke- & smidighedstræning, så vi kan blive endnu bedre springere. Derudover skal vi også lege, hygge os og bare have det sjovt sammen!

Springmix er et opvisningshold, så der vil være et par opvisninger i løbet af sæsonen. Der vil derfor også være en ekstra udgift til opvisningsdragter på max. 300,- kr.

Pris: 510,00 DKK

Samlet rabat på 1.190,00 DKK