(288) SOMMERHOLD - Trampolin - Jam (15+)

Antal tilmeldte: 1/20 Alder: 15-80 Pris: 525,00 DKK
08/04/2024 - 17/06/2024 Idrættens hus (Trampolinhal) Mandag 19:30-21:00 Instruktør: Maila Walmod
Beskrivelse

Et unikt koncept i Roskilde Gymnastikforenings Trampolinafdeling! Holdet der lægger rammen for det fede trampolin-community på tværs af alt! Det eneste der er krav er, at du allerede har eller sammen med instruktøren udarbejder en plan for din trampolintræning den dag. Kan du tage ansvar for din egen træning samt støtte andre i at gøre det samme? Så kom og hav en fed oplevelse!
Uanset om du har sprunget trampolin før eller bare har lyst til at prøve den fede fornemmelse af at få luft under fødderne, så er her plads. Det er for voksne, der aldrig har prøvet det før såvel som øvede springere, der gerne vil hjælpes ad med at træne ekstra på specifikke selvvalgte spring i uformelle rammer.

Holdet et hyggeligt og socialt hold med plads til alle! Men der er respekt for at folk kan træne deres spring, kombinationer og øvelser med kvalitet uanset om det er de første siddelandinger eller dobbeltrotationer.

Til alle træninger vil der være opvarmning først og mulighed for noget udstrækning til sidst. Som oftest vil instruktøren selv være med. Kontakt cheftræner og instruktør på TrampolinJam hvis du har spørgsmål:maila@roskildegf.dkeller SMS 40164446.

Træningen foregår i

- almindeligt træningstøj

- med sokker/gymnastiksko

- uden smykker, ure og lynlåse

-Afbud sker som SMS til Mads eller i Messenger-gruppechat, som du inviteres til.

Vil du få mere luft under vingerne med to træninger om ugen? Så er voksenholdet onsdag også noget, hvis du er over 17 år. Det er mange af de samme holdkammerater du møder om mandagen, der også går onsdag, så mærk forskellen med hvor fedt det føles at træne to gange om ugen, så balance og koordination virkelig forbedres og udvikles mere end ved kun en træning.

Pris: 525,00 DKK

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld
Instruktører

Maila Walmod

Jeg er suppleant i bestyrelsen for Roskilde Gymnastikforening og kontaktperson for alle foreningens trampolinhold. Derudover har jeg hovedansvaret for trampolinafdelingen i Roskilde Gymnastikforening og har endvidere morgenhold med fysisk træning og bevægelse.

I trampolinhallen har jeg fornøjelsen af både at undervise på begynderniveau og helt op til konkurrencespringerne, og både børn, såvel som voksne - på voksenholdet hopper jeg selv med, for trampolin er en sport for alle indre legebørn og hvor man kan have sin helt egen rejse med grin på læben og det skønne lille sug i maven, af at være vægtløs et splitsekund.

Det vigtigste for mig som instruktør er at støtte springerne i deres udvikling gennem refleksion. Jeg er 31 år og har siden jeg var seks år gammel haft passion for trampolinsporten, først som begynderspringer, men senere med stigende træningsmængde som landsholdsspringer, som både junior og senioratlet. EM og VM er skiftet ud med trænergerningen og jeg har undervist i mere end 10 år og underviser andre instruktører på trampolinuddannelsen i GymDanmark.

Mine værdier er særligt at skabe sammenhold, refleksion og fælles ansvar for at bidrage til en god træning. Trampolintræningen er ikke kun teknisk træning af høj kvalitet, det er for mig også en mulighed for at støtte springere i at sætte ord på, og lære at række hånden op, og dele med fællesskabet i et frirum, hvor vi ikke har fokus på hvilke spring man kan, men på den indsats den enkelte bidrager med til træning.

I mit professionelle virke uden for trampolinhallen er det også bevægelse og trivsel, der er fællesnævner; jeg har mit eget firma, MW - Mental Wellness, som mentaltræner, fysisk træner og foredragsholder. Desuden underviser jeg som nævnt på GymDanmarks instruktøruddannelse, samt gennem Dansk Studiecenter. Sammen med Skovslottet har jeg også events og træningsforløb med fokus på Bevidst Træning og Bevidst Bevægelse - at være både selvbevidst og kropsbevidst.

Uddannelsesmæssigt har læst idræt på KU og tager kandidatstudiet over de næste par år, med et sportspsykologisk fokus. Jeg er uddannet trampolintræner, GymTræner 2 og diplomtræner igennem DIF og Team Danmark, og så har jeg ved siden af også en coachuddannelse og en foredragsuddannelse. Det er suppleret med kurser og nørderi i nervesystem og smertevidenskab, såvel som sportspsykologiske redskaber.