Power Girls - 10-13 år

Antal tilmeldte: 40/40 Venteliste: 0 Alder: 10-13 Køn: Piger Pris: 1.700,00 DKK
07/09/2021 - 07/06/2022 Idrættens hus (Springhal) Tirsdag 16:00-18:00 Instruktør: Alexander Thøgersen Martin Ilsøe André Jespersen Kim Jørgensen

Power Girls er for dig, der har lyst til at blive bedre tiæ springgymnastik og som er klar til at lægge arbejde i udviklingen, og det er samtidig holdet for alle – nye som øvede – gymnaster. Vi træner spring på bane, i minitrampolin og på diverse redskabsbaner. Her øver vi spring som f.eks.: kraftspring, salto, flikflak, baglænder og skruer - det er kun fantasien der sætter grænser.

Vi instruktører sørger for at møde hver gymnast på den enkeltes niveau, så alle bliver udfordret og kan gå stolte hjem fra træning. Vi vil på holdet arbejde med koncepttræning, hvor vi både vil benytte hinanden og forskellige redskaber.

Vi glæder os til at en masse sjove og udfordrende træninger med dig!

Pris: 510,00 DKK

Samlet rabat på 1.190,00 DKK

Alexander Thøgersen

Martin Ilsøe

André Jespersen

Kim Jørgensen

kim@roskildegf.dk

27500980

Jeg har siden 2016 været med i bestyrelsen i Roskilde Gymnastikforening, og ved siden af gymnastikken arbejder jeg som kontrollør i et event firma.

Derudover er jeg instruktør på Mini Trampolin – et børnehold i stortrampolin, og jeg underviser også stadig på Springlopperne, som er et af de første hold jeg fik i Roskilde Gymnastikforening.

I gymnastikforeningen er jeg kontaktperson for alle springholdene, sammen med Jonas Hjorth.