(070) Unicykling begyndere (7+)

Antal tilmeldte: 21/30 Alder: 7-60 Pris: 1.475,00 DKK
07/09/2023 - 13/06/2024 Hedegårdenes Skole (Hallen) Torsdag 16:30-18:00 Instruktør: Maja Andersen Agnes Nielsen Jonas Riis

Holdet er for nye cyklister der skal til at lære hvordan man kører på unicykel og for cyklister der træner tricks og freestyle shows. Til træning arbejder vi meget med at blive stabile på cyklen og med at mestre de basale tricks. Dette gør vi bl.a. gennem lege på cyklen, trick workshops og med lidt styrketræning. Da vi fokuserer meget på freestyle shows bruger vi også træningen til at lære god udstråling og performance.

Holdet har tidligere deltaget i DM i gruppefreestyle og mange af vores cyklister deltager også i solo og pair freestyle til DM på begynder niveau. Cyklisterne sætter selv deres træningsmål som holder dem motiverede og engagerede. Trænerne sørger for træning som alle kan være med til uanset niveauet.

Træningen foregår i træningstøj og indendørssko.

Det er ikke nødvendigt at medbringe sin egen cykel til at starte med, da vi har lånecykler - dog kan man risikere at skulle dele disse, hvis der er flere til træningen uden egen cykel.

Pris: 442,50 DKK

Samlet rabat på 1.032,50 DKK

Maja Andersen

Jeg er 18 år og går på Roskilde Gymnasium. Jeg har cyklet på unicykel siden jeg var syv år og har de sidste 4 år cyklet på landsholdet i ethjulet cykling (Danish Freestyle Team).

Agnes Nielsen

Jeg er 16 år gammel og går på Roskilde Katedralskole. Jeg har cyklet på ethjulet cykel siden 2013 og har de seneste 3 sæsoner også været med på Danish Freestyle Team, som er det danske landshold i unicykling.

Jonas Riis