(039) Power Girls (12-13 år)

Antal tilmeldte: 20/20 Venteliste: 0 Alder: 12-13 Køn: Piger Pris: 1.850,00 DKK
05/09/2023 - 11/06/2024 Idrættens hus (Springhal) Tirsdag 16:00-18:00 Instruktør: Martin Ilsøe Alexander Thøgersen Niklas Lind Noah Waynert Anne Kiel Winckelmann

Power Girls er et hold i springcenteret for dig, der har lyst til at blive bedre til springgymnastik. Vi træner i det store center, med springgrave, trampoliner, airtracks, i minitrampolin og på redskabsbaner. Her øver vi spring som f.eks. kraftspring, salto, evt. dobbeltsalto, flikflak, baglænder og skruer - kun fantasien sætter grænser - alt målrettet hver enkelt gymnasts niveau. Holdet træner sammen med Power Boys.

Vi instruktører sørger for at møde hver enkelt gymnast på jeres niveau, så alle bliver udfordret og kan gå stolte hjem fra træning.

Krav for at gå på holdet er, at man har gå-på-mod, ikke er helt uvant med at springe, og har et vist bundniveau (minimum vejrmølle, begyndende håndstand, ophop). Samt at man er en god ven for alle på de to hold.

Vi glæder os til at en masse sjove og udviklende træninger med dig!

Trænerne kan kontaktes: Martin Ilsøe 27290521 eller Alexander Thøgersen 22325628

Samlet rabat på 1.295,00 DKK

Martin Ilsøe

Jeg har altid været vild med gymnastik, og har bl.a. gået på Gørlev Idrætsefterskole, hvor jeg startede min instruktøruddannelse. Som træner brænder jeg for det jeg laver. Jeg elsker de succesoplevelser gymnastikken kan give, og glæder mig til at dele disse oplevelser.

Jeg har været træner på springhold i 18 år, for både nybegyndere og øvede. Sideløbende har jeg taget et hav af kurser - i spring, akrobatik, dans, leg, trampolin m.m. - da jeg nyder at hente inspiration fra andre, især mine kollegaer.

I træningen vil jeg lægge vægt på høj aktivitet, individuel udvikling, sjov og leg, samt det sociale fællesskab som er forudsætning for at man trives og udvikles.

Jeg glæder mig til at se jer til en masse fed gymnastik.

Kontakt: ma.ils@hotmail.com - mobil/sms: 27290521

Alexander Thøgersen

Jeg blev inviteret ned og hjælpe af en af mine venner, i sæsonen 2018/19, på et par hold der hedder Supernova og Stjerneskud. Jeg blev så bare hængende, begyndte selv at gå til springgymnastik og hjalp til, når de andre hold havde brug for det. I dag er jeg blevet instruktør, for mange af de hold som jeg hjalp på.

Det bedste ved at være instruktør på et gymnastikhold, ud over at vi selvfølgelig har det supersjovt, er at være en del af ens gymnasts fremskridt. Der er nærmest ikke noget bedre end følelsen af, når ens gymnaster bliver glade over at lære noget nyt.

Jeg tror på at alt kan læres med den rette indstilling, og jeg har ikke selv gået til gymnastik eller nogen anden form sport, før jeg kom til Roskilde Gymnastikforening. Jeg har lært det hele som voksen og bruger i dag meget af min tid i et fitnesscenter, hvor jeg prøver at mestre min krop med eksempelvis: håndstand, menneskeligt flag og andre sjove øvelser.

Jeg glæder mig til fed gymnastik sæson.

Niklas Lind

Jeg er 24 år og jeg har trænet gymnastik, siden jeg startede på efterskole i 2015. Jeg bruger rigtigt meget tid med gymnastik, både som instruktør på flere forskellige hold i Roskilde og Hedehusene, og som aktiv gymnast. Jeg elsker at lære fra mig, og at give unge den samme glæde ved gymnastikken som jeg selv har.

Sæson 22/23 bliver mit 7. år som instruktør. Jeg glæder mig supermeget til et rigtigt godt år, med masser af gymnastik, og hvor vi skal arbejde sammen om at blive bedre til gymnastik.

Noah Waynert

Jeg er 22 år og har nu trænet i 7 år som fast gymnast. Jeg blev først forelsket i gymnastikken da jeg startede på Ringe Efterskole i 16/17, og kærligheden til den er kun vokset siden. Jeg startede som træner i sæsonen 18/19, hvor jeg trænede holdet Stjerneskud. Jeg har været en del af Roskilde Gymnastikforenings instruktørteam i 6 - 7 år nu, og har haft op til 4-5 hold på samme tid. Jeg elsker at lære fra mig, så de unge kan få den samme glæde af gymnastikken, som jeg selv har.
Ved siden af gymnastikken studerer jeg til pædagog og arbejder som vikar i Klub Roskilde Vest Kildegården.
Jeg glæder mig til at få et fedt år sammen med alle jer!

Anne Kiel Winckelmann

Jeg er 15 år gammel og går i 9 klasse. Jeg elsker gymnastik og har gået til det stort set hele mit liv.

Jeg startede til gymnastik ude i Vindinge, da jeg var helt lille, og gik der til jeg var 9 år. Derefter startede jeg på Supernovaer inde i Roskilde og senere på Power Girls. Jeg har de sidste 3 år også været instruktør og hjælpeinstruktør på to hold ude i Vindinge.

Det er mit første år som hjælpeinstruktør her i Roskilde Gymnastikforening og jeg glæder mig til en fantastisk sæson.