Dance Mix (10-14 år)

Antal tilmeldte: 8/25 Alder: 10-14 Pris: 750,00 DKK
06/09/2022 - 21/03/2023 Idrættens hus (Rytmesal 2) Tirsdag 17:00-18:00 Instruktør: Tina Knudsen

Holdet er både for dem der har gået til dans tidligere, og dem der aldrig har prøvet det før.

Vi træner hver tirsdag, hvor vi skal give den gas og bevæge os til en masse god musik. Vi skal træne vores styrke og smidighed, og vi kommer til at danse mange forskellige stilarter - alt fra Hip hop, Afrobeat, Waacking, House osv.

Når man går til dans på Dance Mix forventer jeg, at man kommer til træning og deltager aktivt. Det er målet, at pigerne har det sjovt og samtidigt udvikler sig – både individuelt og som hold. Jeg går op i, at der er en god stemning på holdet, at det er sjovt at komme til træning og at gymnasten gerne vil det.

Vi træner på bare tæer (alternativt med lette, indendørs kondisko) og uden smykker på. Langt hår skal være sat op, så man ikke får det i øjnene. Når træningen starter, sidder man ved hallen omklædt og er klar til at gå i gang.

Holdet deltager i Roskilde Gymnastikforenings lokalopvisning, d. 25/3-22.

Jeg glæder mig til at møde alle jer skønne dansepiger.

Mvh. Tina

Pris: 750,00 DKK

Tina Knudsen

I december 2019 færdiggjorde Tina et trimester hos La Fabrique à Popper i Frankrig. Tina har koreograferet og danset til Danish Deejay Awards, Soul Cabaret Paris og danse-crewet Afrodisiac, som hun er stifter af.

Derudover har Tina udført diplomuddannelsen "Dance & Vocal" på Rytmisk Center i København og derefter gået på Flow Dance Academy's 1-årige danseuddannelse.

Sidenhen har hun undervist i Street Mekka København og på Ungdomsskoler i Københavns omegn. Hun har også afholdt danseworkshops i lande som Mali, Tanzania og Frankrig. Timerne er læringsrige, med karisma og alle niveauer er velkomne!