Gymnastik og motion for hele familien!

Roskilde Gymnastikforening er Roskildes ældste gymnastikforening - siden 1924 har RG tilbudt gymnastik og motion til både børn og voksne. RG tilbyder et bredt udvalg af gymnastikaktiviteter og motionshold. Uanset om man er nybegynder eller erfaren gymnast, er der noget for enhver smag og alderstrin. Du kan læse om blandt andet rytmisk gymnastik, springgymnastik, trampolin, acro, yoga, step, seniormotion og meget mere under TILMELDING.

Her på siden kan du både læse om holdene og kontingenter, læse om forningen og vedtægterne, finde information om kontorets kontaktsinformation og åbningstider nederst på forsiden og købe fedt RG tøj i vores SHOP under menupunktet INFO.

Roskilde Gymnastikforening har dygtige og engagerede trænere, der er dedikerede til at hjælpe gymnasterne med at udvikle deres færdigheder og sætte gode rammer for både konkurrence-, opvisnings- og motionshold. Læs mere om vores instruktører og bestyrelsen under menupunkt KONTAKT

Ønsker du selv at være med på det fedeste instruktørteam med godt sammenhold, instruktør-events og uddannelse inden for det, du underviser i? Hør mere om mulighederne ved at kontakte kontoret på mail: kontakt@roskildegf.dk

Følg også gerne med på FACEBOOK, hvor information om fx ny sæson, den årlige opvisning og festivalbod på Roskilde Festival lægges op.

Roskilde Gymnastikforening er et fantastisk sted at dyrke gymnastik og motion. Uanset om du er nybegynder eller erfaren, vil du finde et hold, der passer til dig. Så kom og vær med til at udforske gymnastikkens verden i Roskilde Gymnastikforening!

Arrangementer

Bliv medlem af Roskilde Gymnastikforening i dag

Gå til tilmelding

Kontakt Roskilde Gymnastikforening

Roskilde Gymnastikforening har kontor i Idrættens Hus på Kildegården 1 i Roskilde.

Der er åbent for personlig henvendelse mandag kl. 16.30-19.00.

Du er også meget velkommen til at kontakte os på: kontakt@roskildegf.dk eller på 52 24 19 24