Team Novus - Spring 13-17 år

Antal tilmeldte: 21/21 Venteliste: 0 Alder: 13-17 Pris: 1.150,00 DKK
01/09/2021 - 08/06/2022 Kildegårdshallen (Hallen) Mandag 19:45-21:30Onsdag 19:00-21:00 Instruktør: Signe Kristensen Frederikke Rasmussen

Træningstider: mandag 19.45-21.30 & onsdag 19.00-21.00 i Kildegårdshallen, og så vil der være ekstra træninger, primært om søndagen, i IH - Springcenteret om eftermiddagen, dette vil I høre nærmere om ved sæsonstart.

Team Novus spring er et hold for både begyndere og øvede springgymnaster, som har lyst til at prøve kræfter med nye udfordringer. Der er plads til alle uanset erfaring, træningen ville blive tilpasset, så hver enkel gymnast bliver udfordret på eget niveau.

I træningen ville vi blandt andet arbejde med opvarmning, som består af generel muskelvarme, styrke, ud spænding og basis teknikker, som fx håndstand. I løbet af sæsonen ville vi arbejde med forskellige spring både på bane og trampolin, samt der ville være en rytmedel som er fælles med Team Novus rytme.

I forbindelse dragter og holdtrøjer ville der komme en ekstra udgift udover kontingent, man skal afsætte ca. 500-600 kr.

Du skal vælge at gå på Team Novus spring, hvis du ønsker at udvikle dig som springgymnast, lære egen krop at kende, få en masse bekendtskaber og bare have det rigtig sjovt med at lave gymnastik.

Vi har en forventning om at man prioriterer at komme til træninger og at man deltager i opvisninger. Samt at man er klar på at yde sit bedste og få en masse nye udfordringer. Vi prioriterer det sociale fællesskab højt, da dette er vigtigt for et godt sammenhold på Team Novus. Vi håber at du er klar på en mega fede sæson med en masse gode oplevelser.

Team Novus rytme bliver trænet af Cecilia Møller og Line Olesen, som vi ville have fællestræninger med igennem sæsonen. Samt at vi deltager sammen til opvisninger.

Hvis der er spørgsmål til holdet, kan Signe kontaktes på mail.

Pris: 690,00 DKK

Samlet rabat på 460,00 DKK