Velkommen til Roskilde Gymnastikforening

Træning & Trivsel

Vi går nu på alle måder mod lysere tider og myndighedernes udmelding om en mulig genåbning af indendørsidræt i slutningen af april/start maj, er et lyspunkt som vi i RG især glæder os over.

Til de af gymnastikforeningens hold, hvis sæson er slut nu ved udgangen af marts måned, vil vi gerne takke for den store opbakning og forståelse, som vi er blevet mødt med hele vejen igennem denne meget underlige gymnastiksæson 2020/2021.

For de hold, hvis sæson fortsætter lidt endnu, følger vi nøje med i udviklingen og vil sørge for at give gymnasterne direkte besked om forholdene, ved en mulig tilbagevenden til gymnastikhallen før sommerferien.

Vi glæder os til, at vi alle kan dele glæden ved gymnastikken igen.

Med venlig hilsen bestyrelsen

Kontakt Roskilde Gymnastikforening

Roskilde Gymnastikforening har telefontid mandag og onsdag 16.30-19.00, samt tirsdag og fredag 16.30-18.00.

Kontoret i Idrættens Hus er åbent mandag og onsdag kl. 16.30-19.00
Du kan kontakte os på kontakt@roskildegf.dk eller på 52 24 19 24.

Roskilde Gymnastikforening rummer det hele, og der er plads til mere!

Er du god til børne-/voksengymnastik indenfor bredde-/elitegymnastik eller til f.eks.: Linedance, CrossGym, motorisk grundtræning eller ??? eller ??? - så giv det videre som instruktør i Roskilde Gymnastikforening og del glæden sammen med os her i Roskilde.

Vi klæder vores instruktører og hjælpeinstruktører på til opgaven og tilbyder dig:

• En plads i det gode fællesskab af instruktører & hjælpeinstruktører.
  • Nødvendige og relevante kurser.
  • Løn/godtgørelse.
  • Rabat på kontingent til dig og dine børn.

Kontakt os så vi kan realisere dine idéer på tlf.: 52 24 19 24 eller på mail: kontakt@roskildegf.dk

Tilmelding:

Der skal oprettes en profil (et login) for hvert enkelt medlem, den samme e-mailadresse kan godt bruges til flere profiler. Det er VIGTIGT at ALLE under 18 år, har forældrenes mobil og mail-adresse påført, såfremt at en gymnast kommer til skade, SKAL vi kunne kontakte forældrene, Gymnastens (barnets) mobil & email kan evt. oplyses som "Ekstra mobil" og "Ekstra email".
Vælg "HOLDTILMELDING" for at se alle foreningens hold.
For tilmeldingsguide klik her