Velkommen til Roskilde Gymnastikforening

Træning & Trivsel

Vi er ikke lukket ned – men vi er desværre lukket ude.

Desværre var "indendørs foreningsaktiviteter" ikke et af de områder hvor regeringen lempede restriktionerne i denne omgang. Vi er derfor stadig lukket ude af Roskilde kommunes indendørsfaciliteter, til og med den 5. april 2021.

Vi følger naturligvis nøje myndighedernes kommende udmeldinger, og glæder os meget til, at kunne byde alle vores gymnaster velkommen indenfor i haller & gymnastiksale igen.

Vi værdsætter i høj grad al den støtte og forståelse, som Roskilde Gymnastikforening er blevet mødt med fra alle sider, og glæder os til at kunne samles om gymnastikken igen.

Det vil fortsat være muligt at kontakte kontoret på telefon og mail i åbningstiden, i denne periode.

Med venlig hilsen bestyrelsen

Kontakt Roskilde Gymnastikforening

Roskilde Gymnastikforening har telefontid mandag og onsdag 16.30-19.00, samt tirsdag og fredag 16.30-18.00.

Kontoret i Idrættens Hus er åbent mandag og onsdag kl. 16.30-19.00
Du kan kontakte os på kontakt@roskildegf.dk eller på 52 24 19 24.

Roskilde Gymnastikforening rummer det hele, og der er plads til mere!

Er du god til børne-/voksengymnastik indenfor bredde-/elitegymnastik eller til f.eks.: Linedance, CrossGym, motorisk grundtræning eller ??? eller ??? - så giv det videre som instruktør i RG og del glæden sammen med os her i Roskilde.

Vi klæder vores instruktører og hjælpeinstruktører på til opgaven og tilbyder dig:

·       En plads i det gode fællesskab af instruktører & hjælpeinstruktører.

·       Nødvendige og relevante kurser.

·       Løn/godtgørelse.

·       Rabat på kontingent til dig og dine børn på RG’s hold.

Kontakt os så vi kan realisere dine idéer på tlf.: 52 24 19 24 eller på mail: kontakt@roskildegf.dk

Tilmelding:

Der skal oprettes en profil (et login) for hvert enkelt medlem, den samme e-mailadresse kan godt bruges til flere profiler. Det er VIGTIGT at ALLE under 18 år, har forældrenes mobil og mail-adresse påført, såfremt at en gymnast kommer til skade, SKAL vi kunne kontakte forældrene, Gymnastens (barnets) mobil & email kan evt. oplyses som "Ekstra mobil" og "Ekstra email".
Vælg "HOLDTILMELDING" for at se alle foreningens hold.
For tilmeldingsguide klik her