Team Novus – Rytme & Spring

Team Novus er et mix hold for 13-17-årige piger og drenge. Holdet består af en spring- og en rytmeside, der både træner sammen og hver for sig, og som laver opvisninger med et fælles, samlet program.

Man vælger i starten af sæsonen, om man vil gå på rytmesiden eller springsiden, og man skal være klar til at give den gas til fællesserier og opvisninger, uanset om man vælger rytme eller spring.

Rytmesiden træner i Roskilde Hallerne (hal B) hver onsdag fra kl. 19:00-21:00, og springsiden træner i Kildegårdshallen hver mandag fra kl. 19:45- 21:30 og hver onsdag fra kl. 19:00-21:00.

Vi har en forventning om, at uanset om man vælger spring eller rytme, så har man lyst til at være en del af et fælles hold, hvor man engagerer sig og tager et fælles ansvar for, at vi får nogle gode træninger og oplevelser sammen.

Holdet deltager hvert år i DGI forårsdagene Roskilde, Roskilde Gymnastikforenings lokalopvisning, og sommeropvisning på Vigen. Derudover kan der komme andre opvisninger i løbet af forår/sommer.

Rytmesiden:

Instruktører: Cecilia Møller og Line Olesen

Team Novus Rytme er et hold for både begyndere og øvede rytmegymnaster, som har lyst til at udfordre sig selv. Der er plads til alle uanset erfaring, da vi tilpasser træningerne, så den enkelte gymnast udfordres på eget niveau.

I træningerne vil vi blandt andet arbejde med styrke, smidighed, grundteknik og forskellige gymnastiske genrer. I løbet af sæsonen vil vi også arbejde med forskellige serier, som skal bruges i vores opvisningsprogram - i år skal vi også arbejde med tøndebånd.

I forbindelse med dragter og håndredskab til opvisningerne vil der komme en ekstra udgift – udover kontingent.

Du skal vælge at gå på Team Novus rytmeside, hvis du gerne vil have sved på panden, udfordre dig selv, stifte bekendtskab med gymnastik, god tekniktræning, og ikke mindst hvis du elsker at bevæge dig til god musik.

Vi har en forventning om at du prioriterer træningerne samt opvisningerne og er klar på at yde dit bedste og blive udfordret som gymnast. Vi prioriterer også det sociale fællesskab på holdet, og håber på at se en masse energiske og engagerede gymnaster til en mega fed sæson med en masse gode oplevelser.

Rytmesiden bliver trænet af Cecilia Møller & Line Olesen, og springsiden trænes af Frank Hansen & Signe Kristensen.

Hvis der er spørgsmål til holdet, kan vi kontaktes på mail.

Lines e-mail: olesen1310@hotmail.com

Cecilias e-mail: cbnm1995@gmail.com

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Team Novus rytme 13-17 år - (051)