Springlopperne (5-6 år)

Instruktører: Sussie Hermansen, Kim Jørgensen & Bo Belkov.

Hjælpeinstruktører: Filippa Andersson, Laura Flora Andersen, Johanne Nybo Burgaard, Freja Sandau Lund & Luka Jessen

Holdet er for både piger og drenge i alderen 5-6 år og der er plads til alle uanset den enkeltes niveau.

Vi bruger springgrav til indlæring af nye spring og gradvist skiftes springgraven ud med almindelige nedspringsmåtter. Vi vil sætte fokus på grund spring, og man vil skulle lave mange gentagelser af disse, før man går videre til næste spring.

Vi vil øve 1-2 danse og springe både Airtrack (Spring bane) og Mini trampolin. Af spring på banen trænes: kolbøtte, håndstand & vejrmølle og på mini trampolinen trænes: op hop, skrue & kolbøtte på saltoplint.

Gymnasterne træner i bare tæer eller tynde gymnastiksko. Kondisko er ikke tilladt under træningen, af hensyn til sikkerheden. Vi ser helst at man træner enten i gymnastikdragt (uden skørt) eller i T-shirt & træningsbukser/shorts. Langt hår skal være sat op. Der vil blive spillet musik i hallen under træningerne.

Vi ønsker at have fokus på et godt fællesskab med plads til alle. Det er vigtigt for os, at børne får en forståelse for at deltage på et hold og at de hygger sig med hinanden.

Holdet deltager i foreningens lokalopvisning i Roskilde Kongrescenter, d. 27. marts 2021.

Afbud sendes til Kim på: 27500980 eller til Sussie på: 29646415.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Springlopperne mix 5-6 år - (033)
Torsdag Tid: 16:15 - 17:45
Sted: Kildegaardshallen, Hallen