Klubmodul henter siden
Novus Teen Dance fra 13-17 år | 051
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Novus Teen Dance (13-17 år)

Instruktører: Cecilia Møller & Line Olesen.

Novus Teen Dance er et hold for både begyndere og øvede rytmegymnaster, som har lyst til at udfordre sig selv. Der er plads til alle uanset erfaring, da vi bestræber os på at tilpasse træningerne, så den enkelte gymnast udfordres på eget niveau.

I træningerne vil vi blandt andet arbejde med styrke, smidighed, grundteknik og forskellige gymnastiske genrer. I løbet af sæsonen vil vi også arbejde med forskellige serier, som skal bruges i vores opvisningsprogram - i år skal vi også arbejde med tøndebånd.

I forbindelse med dragter og håndredskab til opvisningerne vil der komme en ekstra udgift – udover kontingent - på max. 700,- kr. (rytmegymnaster, der gik på holdet sidste sæson, kan forvente at betale et lavere beløb, da tøndebånd kan genbruges)

Vi har en forventning om at du prioriterer træningerne samt opvisningerne og er klar på at yde dit bedste og blive udfordret som gymnast. Vi prioriterer også det sociale fællesskab på holdet, og håber på at se en masse energiske og engagerede gymnaster til en megafed sæson med en masse gode oplevelser.
Vi forventer at man vil holdet, fællesskabet og opvisningerne. Til gengæld er vi som trænere klar på at give jer en masse sjove, hyggelige og spændende træninger, hvor vi skal øve os og blive bedre til det, vi allerede kan - og så skal vi selvfølgelig også prøve en masse nye ting af. Her er både plads til små og store udviklinger, og vi vil meget gerne inddrage jer gymnaster i træningen og sæsonen, så I kan få mulighed for at sætte jeres eget præg på de målsætninger, vi skal arbejde med.

Hvis der er spørgsmål til holdet, kan vi kontaktes på mail.

Lines e-mail: olesen1310@hotmail.com

Cecilias e-mail: cbnm1995@gmail.com