Klubmodul henter siden
Stjerneskud piger 7-10 år | 034
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Stjerneskud – begyndere/let øvede springpiger (7-10 år)

Instruktører: Martin Ilsøe, Alexander Thøgersen, André Jespersen & Noah Waynert.

Kom og spring sammen med os! Holdet er et springhold for gymnastikglade piger, som udover en masse spring også øver lidt balance, dans, rytmeøvelser, akrobatik, styrke m.m. i en hyggelig atmosfære.

Vi skal springe, lege, danse og have det sjovt – både ved hjælp af vores mange skumredskaber og på luftpuden(airtracken) og i springgraven. Herunder vil trænerne gøre meget brug af spring-teknikbaner. Vi øver vejrmøller, håndstand, flik-flak, trampolinspring, seje tricks og måske en lille dans.

Vi vægter sund, fysisk aktivitet og glæden ved sporten højt. Gennem alsidige kropsøvelser, lege, styrke-/smidigheds- & rytmeøvelser, spring på redskaber osv., søger vi at opbygge gymnasternes teknik og motorik. Målet er at skabe alsidige, robuste og glade gymnaster som har lyst til sporten hele livet.

Vi træner i bare tæer eller alternativt tynde gymnastiksko.

Holdet er åbent for nye som tidligere gymnaster - alle er velkommen til at prøve holdet. Vi glæder os til at se dig!

Der vil være en ekstra udgift på ca. 300,- kr. for en dragt, som pigerne efterfølgende beholder.

Holdet deltager i:

·       Foreningens lokalopvisning i Roskilde Kongrescenter, d. 26. marts 2022.

·       Gymnastik ved Fjorden i juni.

Holdets gymnaster kan vælge at deltage i RG fælles-springdage i springcentret enkelte lørdage i løbet af sæsonen (det er frivilligt!!)

Afbud sendes til Martin Ilsøe på: 27290521 eller til Noah Waynert på: 51513233.

Startdato
03.09.2021