Klubmodul henter siden
(070) Unicykling - Begyndere
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Unicykling – Begyndere

Instruktører: Freja Bjerregaard, Johanne Pedersen og Laura Danielsen.

Holdet er for nye cyklister der skal til at lære hvordan man kører på unicykel og for cyklister der træner tricks og freestyle shows. Til træning arbejder vi meget med at blive stabile på cyklen og med at mestre de basale tricks. Dette gør vi bl.a. gennem lege på cyklen, trick workshops og med lidt styrketræning. Da vi fokuserer meget på freestyle shows bruger vi også træningen til at lære god udstråling og performance.

Holdet har tidligere deltaget i DM i gruppefreestyle og mange af vores cyklister deltager også i solo og pair freestyle til DM på begynder niveau. Cyklisterne sætter selv deres træningsmål som holder dem motiverede og engagerede. Trænerne sørger for træning som alle kan være med til uanset niveauet.

Træningen forgår i træningstøj og indendørssko.

Det er ikke nødvendigt at medbringe sin egen cykel til at starte med, da vi har lånecykler - dog kan man risikere at skulle dele disse, hvis der er flere til træningen uden egen cykel.

Unicykling begyndere
Startdato