Info. om sæson 2024/2025

29-04-2024

Kære besøgende på gymnastikforeningens hjemmeside.

Lige nu viser Roskilde Gymnastikforenings side kun de få hold, som endnu ikke har afsluttet denne gymnastiksæson 2023/2024.

Hen over sommeren får foreningens bestyrelse overblik over hold, instruktører, hjælpeinstruktører, haltider o.lign. Når programmet er færdigt, bliver der åbnet for tilmeldinger til den kommende sæson. Der er altid lidt ændringer fra år til år.

Almindeligvis vil programmet for den kommende sæson være klar i løbet af juli måned, og når der åbnes for tilmeldinger, vil det  blive oplyst både på gymnastikforeningens hjemmeside og på gymnastikforeningens Facebook-side.

Hovedsæsonen har holdstart i den 1. uge af september måned.

Alle som har været tilmeldt på hold i gymnastiksæson 2023/2024, vil kunne tilmelde sig en uge tidligere end nye medlemmer af foreningen kan, og de vil modtage en mail når der åbnes for tilmelding til sæson 2024/2025.

Vi glæder os til at kunne præsentere det nye program, og til at kunne byde velkommen i gymnastiksale & -haller.